Upowszechnianie projektów – z czym to się je, co to takiego?

Wiele polskich firm realizuje w tej chwili projekty finansowane ze środków unijnych.

Tak się potocznie nazywa zadania, na które dana firma, ale nie tylko firma, bo również i lokalne samorządy lub instytucje publiczne, otrzymały wsparcie finansowe, właśnie ze środków Unii Europejskiej. Jednak na tym ich rola się nie kończy. Część otrzymanej z tego źródła sumy pieniędzy muszą bowiem poświęcić na szeroko rozumiane upowszechnianie.

Pod tym pojęciem kryje się nic innego, jak działania promocyjne i marketingowe

Jeśli także twoja firma planuje skorzystać z tego typu dotacji, to czy zastanawiałeś się już w jaki sposób będziesz realizował działania upowszechniające? A może dopiero planujesz zdobyć niezbędną wiedzę na ten temat? Jeśli tak właśnie jest, to zachęcamy cię gorąco, abyś już teraz odwiedził stronę Digi Lab, agencji specjalizującej się w tego typu działaniach. Link do jej witryny internetowej znajdziesz podany poniżej. Na stronie dowiesz się w jaki sposób powinieneś upowszechniać działania realizowane, dzięki pieniądzom unijnym.

Czy promocja i komunikacja są ważne w projektach unijnych?

Bez wątpienia każdy pracodawca będzie zadowolony z otrzymania dodatkowych pieniędzy na rozwój swojego przedsiębiorstwa. Dzięki temu może na przykład otworzyć nowe linie produkcyjne lub też pozwolić sobie na sfinansowanie całkiem nowej koncepcji biznesowej. Musi przy tym jednak pamiętać również o upowszechnianiu, czyli wszystkich działaniach promocyjnych i komunikacyjnych, jak np. reklamie w internecie, pozycjonowaniu czy organizacji konferencji online. Większość funduszy unijnych zakłada bowiem, że tego typu działania także będą realizowane z pozyskanych środków. Czy i ty jesteś właśnie teraz w takiej sytuacji? Jeśli tak i nie orientujesz się jeszcze dobrze w temacie upowszechniania, najlepiej będzie skorzystać ze wsparcia profesjonalistów od upowszechniania projektów, którzy wiedzą na temat upowszechniania dzielą się także w internecie. Jeżeli czegoś nie wiemy, a taka wiedza jest nam potrzebna do realizacji określonych celów biznesowych, to powinniśmy zawsze edukować się u najlepszych. W przypadku upowszechniania projektów takim podmiotem jest bez wątpienia Digi Lab. Firma cechująca się dużym doświadczeniem i ogromną wiedzą w dziedzinie komunikacji projektów unijnych. Na ich stronie dowiecie się wszystkiego na temat profesjonalnie realizowanych działań upowszechniających.