Szukasz prostego sposobu na marketing dla swoich klientów? Jeśli tak, nie szukaj dalej niż e-mail marketing.
Marketing e-mailowy to technika, która wykorzystuje wiadomości e-mail wysyłane strategicznie do osób w celu promowania firm lub produktów. W poniższym artykule znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć korzystać z e-mail marketingu.Wysyłaj e-maile do osób, które Cię znają i poproś o powiadomienia. Kiedy robisz masową wysyłkę do losowych odbiorców, często są oni odbierani przez filtr antyspamowy. Jeśli pojawisz się jako nieznajomy w ich skrzynkach odbiorczych, nie będą mieli pojęcia, czy chcą usłyszeć, co masz do powiedzenia. Prawdopodobnie po prostu usuną Twój e-mail, co po prostu zmarnuje Twój cenny czas.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii.
Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści.
Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży. Jedynym sposobem na zachęcenie potencjalnych klientów do przeczytania Twoich e-maili jest przekonanie ich, że mają wartość. Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólne informacje sprzedażowe.Poproś klientów o wyrażenie zgody, zanim wyślesz im masową wiadomość e-mail. Jeśli nie masz uprawnień do wysyłania im wiadomości e-mail, Twoi klienci szybko stracą wiarę w Twoją firmę, co w efekcie spowoduje złą sławę Twojej firmy. Niektórzy dostawcy usług internetowych i usługodawcy hostingowi również odmówią współpracy z Tobą, co nie jest dobre dla firmy, której przetrwanie opiera się na Internecie.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Nie chcesz zrazić dobrego klienta tylko po to, by utrzymać wysoką bazę e-mailową. Z tego powodu zawsze powinieneś dać czytelnikom łatwy i oczywisty sposób na rezygnację z subskrypcji. Aby postawić na srebrną podszewkę na prośby o anulowanie subskrypcji, stale pytaj czytelników, dlaczego chcą zrezygnować z subskrypcji i wykorzystuj te informacje, aby poprawić wrażenia dla przyszłych czytelników.Spróbuj skontaktować się z klientami za pomocą sekcji FAQ. Dołącz do wiadomości e-mail link, który mówi, że należy kliknąć tutaj, aby wyświetlić najczęściej zadawane pytania, aby lepiej zrozumieć Twoją firmę. Końcowy postscriptum może ich poinformować, aby upewnić się, że zobaczą Cię w akcji.Teraz, gdy masz te wskazówki, które Cię poprowadzą, powinieneś być w stanie korzystać z e-mail marketingu. Marketing e-mailowy jest prosty i skuteczny, więc powinieneś być w stanie promować się wśród klientów bez zbytniego wysiłku i marnowania czasu. Ta technika zwiększy ogólną produktywność, a jednocześnie usatysfakcjonuje klientów.