Techniki przygotowania udanej mobilnej kampanii marketingowej

W świecie mobilnym ważne jest, aby promować swoją markę, aby wyróżniać się na tle konkurencji.

Tutaj przydaje się inteligentny marketing mobilny. Pomoże to odwiedzającym Cię znaleźć i zapamiętać, co może skutkować większym ruchem i większymi zyskami. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby Twoja firma wyróżniała się na tle innych.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Wypróbuj kody QR w marketingu mobilnym. QR oznacza „szybką odpowiedź”, a same kody są podobne do kodów kreskowych. Można je zeskanować za pomocą większości urządzeń mobilnych na rynku, aby odsłonić wiadomość. Kody QR to doskonały sposób na tworzenie interaktywnych i angażujących kampanii mobilnych z docelowymi odbiorcami. Połącz kod ze specjalną ofertą, zniżką lub wiadomością o gratisach, aby stworzyć prawdziwy szum dla Twojej marki!Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Techniki przygotowania udanej mobilnej kampanii marketingowej

Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR.

Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz. Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Utrzymaj swój program. Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy. Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Nie wysyłaj nieuzasadnionych ilości wiadomości tekstowych na telefony osobiste. Telefony komórkowe są bardzo osobiste i wiele osób nie docenia przytłaczania wiadomościami marketingowymi. Staraj się ograniczać liczbę wiadomości do jak najmniejszej, aby utrzymać wysoki poziom zadowolenia z klienta.Nie zapomnij użyć kodów QR na drukowanych reklamach, aby zainteresować użytkowników smartfonów. Jest to łatwy sposób na dostęp do Twojej witryny internetowej i/lub kuponów przez osoby posiadające smartfony. Wydrukuj kody na plakatach, broszurach, wizytówkach i katalogach. Kod QR to łatwy sposób, aby konsument mógł znaleźć więcej informacji na temat interesujących Cię produktów i usług.Spróbuj ustalić budżet i trzymaj się go, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać. Przekroczenie budżetu może szybko doprowadzić do rozpadu kampanii, choćby dlatego, że możesz zacząć zmieniać sposób radzenia sobie ze strachem przed pieniędzmi. Pracuj skrupulatnie, aby zmieścić się w budżecie i osiągnąć sukces w marketingu mobilnym.Jak widać z poprzedniej listy wskazówek, marketing mobilny może naprawdę zmienić siłę obecności Twojej firmy. Wymaga to dużo pracy, dużo pracy w sieci i mnóstwo cierpliwości. Ale w końcu warto mieć udaną kampanię biznesową.