Jako jedna z najczęściej stosowanych taktyk w całym biznesie internetowym, marketing artykułów króluje jako król wszystkich technik marketingowych.
Jeśli zauważysz, nawet Google radzi sobie lepiej z tekstem niż ze zdjęciami. W treściach wysokiej jakości jest coś, co naprawdę pomaga prosperować firmie. Jeśli chcesz, aby Twoja firma rozwijała się dzięki marketingowi artykułów, zwróć uwagę na ten artykuł.Pisząc o produktach, które sprzedajesz, odłóż słowa kluczowe i po prostu przejdź do prawidłowego opisu. Zawsze możesz oznaczyć stronę słowem kluczowym w celach SEO, ale Twoi klienci chcą przeczytać prawdziwe informacje o produkcie. Muszą wiedzieć, czy warto go kupić, a zobaczenie źle napisanego, wypełnionego słowami kluczowymi kawałka puchu może je wyłączyć.Zachowaj łatwy dostęp do treści, bez względu na to, jak dawno zostały napisane. Dołącz trackbacki w swoich bieżących artykułach do powiązanych elementów sprzed lat. Pomoże Ci to zarówno w rankingach wyszukiwania, jak i w klikaniu. Jeśli zdołasz zainteresować kogoś na tyle, aby nadal klikał różne strony w Twojej witrynie, jesteś na dobrej drodze, aby mieć powracającego gościa.Współpracuj z innymi witrynami, aby Twoje artykuły były publikowane w nowych miejscach. Większość webmasterów z radością pozwoli Ci gościć na blogu, ponieważ oni również doceniają treść. Będą linkować z powrotem do Twojej witryny, zwiększając Twoją popularność w wyszukiwarkach. Postaraj się, aby Twój artykuł został opublikowany w znanej witrynie, aby znacznie zwiększyć ruch.Jeśli docelowi odbiorcy mają własne terminy techniczne lub slangowe, używaj ich swobodnie w swoich artykułach. To do nich przemówi nie tylko dlatego, że rozumieją, co mówisz, ale także dlatego, że czują się bardziej częścią ich wyjątkowej grupy.W przypadku kampanii marketingowych zawierających blog, zachęcanie blogerów gościnnych może zwiększyć ruch. Zapraszając szanowanego blogera do publikowania na swoich blogach, doświadczeni marketerzy artykułów mogą przyciągnąć nowych czytelników i zwiększyć ich ogólną widoczność. Blogowanie dla gości działa najlepiej, gdy zarówno gość, jak i gospodarz mają reputację dostarczania pomocnych, godnych zaufania artykułów.Aby uzyskać lepszy marketing artykułów, zawsze traktuj czas swoich czytelników jako cenny, gdy siadasz do komponowania artykułów. Czytelnicy online doceniają krótkie artykuły.
Doceniają także te bezpośrednie.
Nigdy nie marnuj czasu czytelników, aby zwiększyć liczbę słów w artykule. Jeśli nie możesz uzasadnić konkretnego fragmentu swojego artykułu jako od razu interesującego dla czytelnika, musi on wyjść.W marketingu artykułów kluczowe jest „wezwanie do działania”. Wezwania do działania należy umieszczać w każdym tworzonym artykule. Termin jest imponujący, ale pomysł jest prosty: Twój artykuł potrzebuje haczyka, który zachęca czytelników do udziału w jakiś sposób. Klasycznym przykładem jest nakłanianie czytelników do zarejestrowania się na stronie internetowej, ale nawet wskazanie im innego artykułu i poproszenie o przeczytanie go jest wezwaniem do działania.Próbując sprzedać swoje artykuły, upewnij się, że mają rozsądną długość, aby wyszukiwarki mogły je znacznie łatwiej znaleźć. Staraj się, aby odliczanie słów w artykułach nie przekraczało 500 lub maksymalnie 700 słów. więcej niż to zniechęci wielu czytelników, ponieważ będą rozważać to zbyt długo.Skorzystaj z pola zasobów autora lub skorzystaj z końca artykułu, aby uzyskać linki do Twojej witryny. W tych obszarach musisz skupić się na autopromocji. Spróbuj dodać co najmniej 1 do 2 linków w tych obszarach. Stanowią one „wezwanie do działania”, aby czytelnicy mogli znaleźć więcej informacji w Twojej witrynie.Postępowanie zgodnie ze wskazówkami, których właśnie poznałeś w powyższym artykule, pomoże Twojej firmie nie tylko przetrwać w sieci, ale także prosperować pośród gęstej i gruntownej konkurencji. Jeśli możesz być zajęty i uczyć się przydatnych informacji do wdrożenia, możesz pokonać swoich konkurentów i przejąć kontrolę nad swoją niszą rynkową.