Najlepsze wskazówki dotyczące e-mail marketingu, aby zwiększyć swój biznes

Kiedy reklamujesz swoją firmę w Internecie, musisz upewnić się, że wchodzisz w interakcję z klientami i klientami.

Doskonałym sposobem na to jest posiadanie planu marketingu e-mailowego, który zapewni Ci kontakt z rynkiem docelowym; Oto kilka sprytnych sposobów, aby Twój plan był świetny.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić do wiadomości linię, która mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania do filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry programowe i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Dodając klientów do swojej listy e-mailowej, wymagaj, aby się podwoili. Chociaż może się to wydawać niepotrzebne, gwarantuje to, że ta osoba będzie chciała przeglądać Twoje e-maile. W rezultacie eliminuje ryzyko, że wpadniesz w kłopoty.Ogranicz komunikację e-mailową do raz w tygodniu. Najlepsze wskazówki dotyczące e-mail marketingu, aby zwiększyć swój biznes

Twoi czytelnicy najprawdopodobniej są zajęci i prawdopodobnie mają wiele wiadomości dziennie.

Gdy zaczniesz wysyłać więcej niż jeden e-mail tygodniowo, może się okazać, że ludzie nie zawracają sobie głowy ich otwieraniem, a nawet ich usuwaniem. To strata całej twojej ciężkiej pracy.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące. Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, aby zacząć działać.Przejrzyj prawdziwy spam, aby znaleźć wskazówki dotyczące tego, czego nigdy nie powinieneś robić. Utwórz konto e-mail, wyświetlaj je w Internecie i przyjrzyj się nadchodzącemu spamowi. Zobacz, co jest nie tak z tymi e-mailami i upewnij się, że nie popełniasz tych samych błędów. Podejmowanie działań mających na celu powstrzymanie Cię przed spamerami może zwiększyć wiarygodność Twojej marki.Używaj kolorów i czcionek, które odzwierciedlają Twoją firmę i są łatwe do wyświetlenia. Nawet jeśli treść jest interesująca, trudne do odczytania czcionki i ostre kolory mogą spowodować, że niektórzy klienci odrzucą wiadomość e-mail, a być może również w przyszłości. Używaj tego samego schematu kolorów i czcionek we wszystkich swoich e-mailach.Interakcja z klientami i klientami to najlepszy sposób, aby skłonić ich do zakupu Twoich produktów lub usług. Dobry plan marketingu e-mailowego może ci w tym pomóc. Postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w tym artykule, a będziesz w stanie przekazywać informacje podczas budowania relacji z rynkiem docelowym.